Inkluzív nevelés
A nevelőtestület tagjai
(Balról - jobbra)
Morváné Payer Judit, Takács - Varga Linda, Sipos Mónika Bettina, Szatmári Szilvia, Nagy Edina Ilona, Kirinovics Edit, Steinmann Katalin,Kajóné Berecz Ildikó, Lelkes Réka, Csepecz Vilmosné, Kiss - Elek Mónika, Kis Tünde
Annak az intézménynek, amelynek alapító okiratában szerepel az SNI-s gyermekek óvodai nevelése, kiemelten kell kezelnie ezt a feladatot. Az igazi inkluzív pedagógia nem csupán elfogadást befogadást jelent, hanem magában foglalja minden gyermek differenciálását a másiktól. Nagyon fontos, hogy a csoportvezető óvónők egyformán gondolkodjanak az eltérő fejlődésű gyermekek integrációs gyakorlatáról.
Az eltérő fejlődésű gyermekek külön fejlesztéséről, részképességbeli elmaradásuk minél magasabb szintre való emeléséért a gyógypedagógus a felelős, az érintett gyermekek beilleszkedéséért, a csoporttagok és az eltérő fejlődésű gyermekek egymástól való tanulásáért a csoportvezető óvónők a felelősek. Csak a gyógypedagógus és az óvónők együttes munkája hozhatja meg a várt eredményt.